Bejelentés küldése
Minden rendszerfelhasználó jogosult arra, hogy üzenetet küldjön az üzemeltetésnek, vagy a területi kamarának.
A Bejelentés küldésének menete a következő:
1. A bejelentkezését követően a megjelenő képernyő jobb felső sarkában lévő Üzenet mezőre kattintva indítható el a Bejelentés küldése
funkció.
2. Az elindítást követően megjelenik a Bejelentés- Üzenetküldés képernyő:
Ezen a képernyőn ki kell tölteni a csillagozott mezőket. Amennyiben azok közül bármelyik üresen marad, a Küldés gomb megnyomása után a
következő Hibaüzenet jelenik meg a képernyőn: Kitöltése kötelező.
Amennyiben a kitöltéskor a Visszajelzés e-mail címe, illetve a Visszajelzés telefonszáma mezők üresen maradnak, a rendszer szintén Hibaüzenetet küld: A visszajelzés e-mail cím és telefonszám közül az egyik kitöltése kötelező.
3. A Visszajelzés e-mail címe mező helytelen kitöltése esetén a rendszer szintén Hibaüzeneteket küld: A visszajelzés e-mail cím nem érvényes.
4. A Bejelentés - Üzenetküldés ablak helyes kitöltése után a Küldés gombra kattintva elmegy az üzenet.
5. Az elküldött bejelentés továbbításának az üzenet küldője e-mailt kap.